pessica

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Rubrik saknas

Av Jessi - 12 mars 2011 14:49

Idag är det exakt en månad kvar innan jag lämnar fantastiska POP! Det känns helt overkligt faktiskt, vissa stunder tänker jag bara nej, nej, nej och andra kan jag inte vänta tills jag är hemma....... Det har hänt så himla mycket denna vintern och det har varit en känslomässig berg och dalbana. Men på nåt sätt känns det endå bra...det känns som det är rätt tid att lämna pga många orsaker. Jag tror att Dominikanska aldrig kommer bli detsamma som det var och jag vill nog inte va med om den ändringen.

Har vart fantastisk vinter iallfall, kan inte fatta att månaderna bara har försvunnit. Helt sjukt overkligt, kommer ihåg när vi var på den första hästridningen i november och i fredags var vi på den sista ( för Marijana iallfall ;) Jag ska ta me syrran på det.... hon som den första gången satt på en häst gick på på den ena sidan och ramla av på den andra.... Kommer ju bli underbart roligt lol!


Ikväll ska vi till Cabarete och ha en sista kväll tillsammans! Imorn kör jag Marijana till bussen, kan va att vi kör direkt från Cabarete till bussen...juggen vet du ;)


Jag kommer sakna dig min ängel!!!! Vem ska jag nu jävlas med och vem ska ta alla mina saker??? SNURR ÅKER HEM!

Ska hälsa alla Solo Amigos mohahahaha!!


Två av mina favoriter!

  

 
 
Ingen bild

Tönt

12 mars 2011 20:21

Du är så efterlängtad hemma...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessi - 12 januari 2014 21:49

Här kommer en års resume av ett fantastiskt år med mycke känslor.   Vi startade året med en efterlängtad resa till Mexico. Underbart att komma åter komma till karibien men tyvärr fick vi inte en jättebra start då det spöregnade i flera dagar.... ...

Av Jessi - 16 juni 2011 23:48

Av Jessi - 16 juni 2011 22:28


Sitter och sorterar alla mina bilder på datorn och lägger över de på min nya hårddisk, kan ju va bra innan datorn bestämmer sig för att lägga ner. Vilket jag tror sker ganska snart. Min kille bygger ihop våra nya sovrumsmöbler, händig kille har jag. ...

Av Jessi - 16 juni 2011 22:24

Av Jessi - 16 juni 2011 22:06

På lunchen idag satt vi och snacka när en av tjejerna fråga lite om mitt gamla jobb ( fasen va konstigt det känns och säga så....) Hon fråga iallfall om vart jag hade varit osv. Sa att jag tillbringat bland annat 6 månader på Thassos. Hon sken upp fö...

Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards