pessica

Alla inlägg under januari 2011

Av Jessi - 11 januari 2011 21:34

Nu äntligen är jag tillbaka på jobb! Efter att ha varit nere i sjukdomsträsket så är jag nu tillbaka! Låg hela min lediga dag inne med feber och sjukt jobbig snuva. Sov bort typ hela dan, åkte och handla mat och var helt slut när jag kom hem.

Men nu så jäklar verkar det ha lossnat! Fick tag på några knall turkosa piller på apoteket som var mot: Feber, halsont, allergi, hosta, förkylning och huvudvärk :) Och inget recept krävs det heller... he he

Så igår var jag och Bruno på stranden. Sergio var också med men han surfa mest så jag och Bruno sprang längs hela stranden. Han älskar stranden den lilla lullan! Lite rädd för havet fortsatt men stranden är ok. Han var super trött när han var hemma men så fort han satte tassarna i sanden var den tröttheten som bortblåst.. loco hund :)

    

Av Jessi - 5 januari 2011 22:38

Har inte så mycket och skriva... Dagarna går så fort och redan har Jul och Nyår varit! Sjukt så bra jag trivs här!

Har ju också fått världens bästa nårs present! Den finaste hunden på jorden. Han är ca. 2 mån gammal och han är helt underbar :) Blir så glad så fort jag ser honom komma springandes med hans lilla svans som viftar! Sergio är lite avundsjuk för han tror att lilla Bruno gillar mig mer he he!


Så nu är jag på kontoret redo att gå hem. Ska göra ett bildspel för mötet på fredag med 65 gäster. Sen har ju Johanna min största och näst bästa.. ( Jenna du är ju bäst) ;) ha ha! Hon har bokat resa hit!!! Herregud så jäkla roligt!! Hoppas hoppas hon får semester nu!


Igår var jag och Sergio och åt på den godaste restaurangen på Dominikanska! Här är lite bilder..

  

  

  

  

Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards