pessica

Alla inlägg under juli 2010

Av Jessi - 27 juli 2010 20:10

Jag har kommit in i en sån workoholic anda. Kan liksom inte få för mig att lämna kontoret. Tycker det är jätte skönt när saker blir gjorda och jag ser att todo listan blir kortare och kortare. Sätter på en spellista på youtube och sen är jag fast.

Har iallfall tagit tag i mig själv nu och kommit hem för ikväll. Fick för mig att ut och springa så det sluta med att jag sprang uppför berget hela vägen till Akropolis. Super skönt! Kom upp och såg hela Limenas stad nedanför med solnedgång och allt. Har en ny last och det är vindruvor! Äter vindruvor istället för middag på kvällen så ikväll blir det samma.. Har hyrt film också. Undra om den kan slå den film jag såg igår. BROTHERS. Fy satan vilken bra film!! Har ni inte sett den så gör det!!

  

Av Jessi - 23 juli 2010 09:18

Tusen tankar i huvudet!! Små lätta moln seglar på din himmel, en himmel som är blå. Jag måste andas och tänka igen.


  

  

Av Jessi - 20 juli 2010 16:18

Nu är det dagen innan arrival igen, dagarna bara försvinner! Jag har gjort super fint inne på kontoret men nya pärmar och rensat bland massa gamla papper. Så organiserat det är nu! :) Igår åkte vi jeep hela dagen! Upp till den högsta toppen på 1200 m. Det var en låååång väg upp dit. Höll på och köra över både getter, får och ormar... usch..


Nu ska vi iväg och göra en massa hotell checkar. Hoppas det går undan så jag hinner min tid till Giorgos ikväll! Det märks att det är mitten på Juli nu, högsäsong it is! I like it! :) En massa folk ute på gatorna och varmt är det dygnet runt. Helt underbart!

  

      

    

Av Jessi - 19 juli 2010 10:50

Idag är det ingen vanlig dag!! Sötaste Tessans födelsedag! Min absolut sötase vän i hela världen!! Jag saknar dig hur mycket som helst varje dag! Jag hoppas du får en helt underbar Alanya födelsedag!! Du är en helt fantastisk person, och jag vet att du kommer få en super kväll! Hoppas att vi ses snart så vi kan dricka en massa Assstii!!


  

Av Jessi - 18 juli 2010 14:39

Just idag är en sån dag man skulle kunna hoppa över. Jag har noll i motivation idag. Vill inte ens ta mig ner till stranden. Har funderat hela dan på vad jag ska hitta på, kommit på att det finns inget. Jag saknar så mycket saker, tänk Alanya. En sån underbar stad! Jag saknar atmosfären där, alla trevliga människor, god mat och allt som finns där!

Jag saknar Dominikanska ännu mer, all den musik som spelas, folk som dansar överallt, motorcyklar och mopeder där man lastat på hela familjen, naturen, stränderna och alla glada ansikten! Underbara land!


Av Jessi - 17 juli 2010 08:22


NYC

Av Jessi - 15 juli 2010 11:58

Om 40 dagar sitter jag på flyget till NYC! Kommer bli helt fantastiskt! Så länge jag har velat besöka denna stad och äntligen ska jag göra det! Jag längtar så mycket!        

Av Jessi - 14 juli 2010 08:00

Idag är det ingen bra dag, jag känner för ingenting alls. Systrarna har precis lämnat Thassos. Känns riktigt skit dåligt. Saknar de så det gör ont i mig. Har varit en underbar vecka. Kan inte ens beskriva hur bra det har varit, men nu känns det bara tomt. Helt oerhört tomt och ensamt. Blev många tårar vid hamnen och så fort jag tänker på det kommer det tillbaka.

Har klart varit den bästa veckan på denna ö!


          

Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards