pessica

Alla inlägg under mars 2011

Av Jessi - 31 mars 2011 23:28


Av Jessi - 31 mars 2011 23:11

Vilka underbara 2 veckor! Men idag åkte de hem. Johanna och Mattias har lämnat Dominikanska....något brunare! :)

Har varit jätte kul att ha de här, men nu ses vi snart igen. 12 dagar så sitter jag på flyget! Den 13 april kommer jag landa och ha 4 härliga timmar på Frankfurts flygplats men sen landar jag i Sthlm.....så lycklig jag kommer va då!

Btw så är Due Date vansinnigt rolig film! Skratta så mycket igår så Johanna inte kunde sova. Imorn ska vi till Santiago!! Jag ska köpa nya skor tänkte jag... jo jag behöver nya!

   



Av Jessi - 27 mars 2011 22:44

Älskade ö!! Dominikanska är så himla underbart. Vi var ute på den lilla lilla paradis ön Cayo Paraisio. Har vart där så jäkla många gånger men kan bara inte sluta tycka så mycket om det. Varje gång jag närmar mig ön med båten blir jag alltid lika förvånad hur fint det egentligen är. Vi hade även en helt galen kille som körde vår båt dit haha. Vi kom ut dit först till ön tror jag och så gjorde han en tvärbromsing när vi kom fram. Tur att han hade lätt roade personer i båten... :)

Idag har vi haft ännu mera sol, fast i Cabarete. Det funkar det med! Underbara Dominikanska Republiken med sol, värme och kärlek!! Hahahaha!

 

 

Av Jessi - 25 mars 2011 16:29

Nu är det inte lånt kvar tills jag står på Arlanda! Vart har månaderna tagit vägen? Har aldrig varit med om att en säsong har gått så här snabbt. Men nu är det dags. Prata med Telvia idag i flera timmar inne på kontoret och hon samma som jag lämnar också detta nu för att kunna vara med de som hon tycker så mycket om. Hennes familj bor i Canada så nu äntligen efter flera år åker hon dit! Inget mer Karibien. Sad but true


Igår gifte sig mina gäster. Var så glad när jag vakna och såg att det fanns inte ett enda moln på himlen. De fick verkligen en fantastisk dag! Ska åka och köpa blommor till de och sen ska jag åka till Cabarete och hänga med Johanna och Mattias som jag checka in på ett hotell där igår. Ska äta på Papis och imorn åker vi till Paradise Island!! Skön dag!

 

Av Jessi - 17 mars 2011 00:39

  


Kolla familjen!! Men nu har den ju blivit utökad med en fjärde medlem. Hur söt är inte hon?! Robin även om du tycker jag såg ut som en hövding så är din dotter sötast. Jag ska lära henne allt jag kan om Fashion! :) Snart ses vi! (Robin dags och flytta till extra sängen kanske?)

Av Jessi - 16 mars 2011 23:36

Nu äntligen är det slut på nedräkningen för nu kommer hon!! Världens bästa Johanna landar på Dompan imorn! Är så super glad, och det bästa av allt är att hon stannar i 14 hela dagar! I love it :)

Nu ska jag hem och fixa lägenheten så det är fint. Jihoooo!!

   

     

Av Jessi - 16 mars 2011 18:03

Fortfarande så är Alanya den bästa platsen i världen. Jag älskar det och fasen som jag saknar det.

  

  

  

Av Jessi - 16 mars 2011 00:46

Fan jag hatar när han hör av sig! Varför gör han det?! För att nu efter så lång tid säga hur han ångrar sig... Jag önskar att jag inte blev påverkad av det. Jag önskar att jag bara kunde slänga telefonen i väggen och inte låta han komma åt mig. Men jag kan inte göra det. En liten bit av mig kommer alltid vara här, I'm only human. Men jag kan ta tag i mig själv och se vad som betyder något och vad som inte gör det. Det har gått ett tag men jag har gjort det. Jag behöver egentligen inte ens tänka på det för jag är säker. Ser så otroligt mycket fram emot och få va med alla hemma i sommar och få vad med de som man är säker på tycker om en mest av allt. Gud som jag har saknat er och jag ångrar inte en sekund att tacka nej till sommaren.


Jag behöver inte heller fundera på vad jag vill, för det vet jag. Jag visste det egentligen lite redan för länge sen men då sa jag inget. Nu gör jag det, för det känns bara så bra och jag vill inte förlora den här känslan. Vet att det bara kommer bli bättre och ser fram emot varje dag!


Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards