pessica

Direktlänk till inlägg 20 november 2010

Lördag

Av Jessi - 20 november 2010 17:04

Lördag idag och ikväll ska vi på fest med Katamaran folket. Och imorn är jag LEDIG! Underbara söndag. Min första lediga dag sen jag satte min fot i detta land för snart en månad sen. Men det har bara inte känts som att jag behövt va ledig, tycker det är så roligt varje dag så jag vill inte missa nåt. Men imorn då ska jag iallfall sova lite längre än till 09.00 det ska bli skönt :)

Sen slutar Sergio vid 15.00 och då ska vi åka till Calleton. En underbart fin strand som ligger ca 1 timma härifrån. Hoppas att vädret blir bra!!


Igår var jag och Marijana på vår katamaran och det börja ju jätte bra med sol och snorkling. Dock börja det regna mitt ute på havet så alla kura ihop sig under taket med handdukar och tröjor. Det var rätt roligt faktiskt. Som tur är vänder vädret så snabbt här så efter 10 min låg vi uppe på däck igen och sola.

Igår var vi på bio och såg Wall Street.. den var la ok. Inte jätte bra men ok. Sen att det bara var vi där gjorde det ju bättre, egen hemma bio :)


Nu ska jag jobba lite och vänta på Tina så vi kan gå på lunch!


Jag var ute och tog en massa bilder till vår nya info bok. Här är några härliga ställen! :)  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessi - 12 januari 2014 21:49

Här kommer en års resume av ett fantastiskt år med mycke känslor.   Vi startade året med en efterlängtad resa till Mexico. Underbart att komma åter komma till karibien men tyvärr fick vi inte en jättebra start då det spöregnade i flera dagar.... ...

Av Jessi - 16 juni 2011 23:48

Av Jessi - 16 juni 2011 22:28


Sitter och sorterar alla mina bilder på datorn och lägger över de på min nya hårddisk, kan ju va bra innan datorn bestämmer sig för att lägga ner. Vilket jag tror sker ganska snart. Min kille bygger ihop våra nya sovrumsmöbler, händig kille har jag. ...

Av Jessi - 16 juni 2011 22:24

Av Jessi - 16 juni 2011 22:06

På lunchen idag satt vi och snacka när en av tjejerna fråga lite om mitt gamla jobb ( fasen va konstigt det känns och säga så....) Hon fråga iallfall om vart jag hade varit osv. Sa att jag tillbringat bland annat 6 månader på Thassos. Hon sken upp fö...

Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards