pessica

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Jessi - 4 november 2010 14:55

Landat på D.R Det var ju ett par veckor sen men endå... :)

Dagarna går så fort här!

Har fått sällskap av min första kollega och imorgon ska vi ut till flygplatsen och hämta Tina. Har haft vår första ankomst och även våra första IM. Har letat som en galning efter en lägenhet så jag har någonstans att bo, och har nu funnit en!

En tropisk storm lurar runt hörnet av Dominikanska och Haiti. Men det  ser nu ut som att den har vänt och inte passerar oss.   

Har regnat så mycket att vägarna har varit översvämmade men idag äntligen lyser solen igen!

Ska börja spanska skola, ta danslektioner och surf lektioner. Samtidigt som vi ska göra en jäkla bra säsong!!!


Men jag kan säga att jag trivs så underbart bra! Varje dag är verkligen helt fantastisk , bättre än jag kunnat ana  

 

  

  

 

 


Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards