pessica

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jessi - 5 augusti 2010 14:01

Jag är helt överkörd av rapporter av alla dess slag!  Men jag har börjat på stängnings rapporten!! oooo yesss det är sant. Snart är det nedstängning. Vi är faktiskt redan inne i det eftersom jag skriver rapport på det. Så underbart, och jag har 20 dagar kvar sen ska jag ha underbar ledighet! Och snart åker jag till Dompan! Its pretty good right now :)


På måndag är det lite hemlighets makeri på gång. Hoppas att allt går vägen för då ska vi ha en välförtjänt teamdag! Och det bästa av allt är att det är bara JAG som vet vad vi ska göra hehehe Im the big planner!


  


Av Jessi - 3 augusti 2010 19:03

Yes nu kommer han!! På fredag blir inget sig likt på Thassos. Då entrar Gordo a.k.a Henkan Pato! Riktigt najs! Det blir ett kort besök men jag tror att det inte kommer undgå någon, nu slipper jag Youtuba festen, den kommer hit!! Finally.


Vamos Henke!!


        

Av Jessi - 3 augusti 2010 18:49

Svagt så svagt... jag klarar det inte mer. Denna jäkla vila...


Nu är det satt! Jag ska spendera min vinter i karibien igen. Jag var så glad när jag fick beskedet. Även om det varit en hel del tankar fram och tillbaka, andra erbjudanden har kommit... Men nej det känns endå bäst! Det kändes rätt i hjärtat.. Jag ska tillbaka!! Jag ser fram emot det jätte mycket nu :)

Men innan dess ska jag hem emellan. Jag saknar det jätte mycket. Snälla låt dagarna gå fort!


          

Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards