pessica

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Jessi - 25 maj 2011 10:23

Nu har vi precis ätit frukost och ska packa för och åka till stranden! Finns en liten ö ca 20 min med båt från San Marco som ska ha en fin strand. Ska bli jätte skönt med sol och bad. Känns som man har gått en hel del de senaste dagarna. Det är helt fantastiskt fint verkligen, jag gillar Venedig jätte mycket men en aning trött i benen :)

Det är ganska lätt att tappa bort sig här inne i alla gränder! Igår gick vi ut och skulle äta middag på kvällen. Vi gick, gick och gick och till slut visa det sig att vi var vi Rialt bron... åt helt fel håll än vi tänkt. Men det var väldigt mysigt så jag var glad att vi gick fel. Vi tänkte ta båten hem efter middagen för och slippa gå genom hela stan. Det gick ju sådär eftersom båten vi gick på gick åt helt motsatt håll! Så vi kom ännu längre bort från hotellet hahaha! Det var bara och åka med den längs hela Canal grande och hoppas på att den stannar nånstans så vi kunde byta båt. Det tog oss över 2 timmar att ta oss hem! hahaha. Men vi fick se hela kanalen iallafall på natten, precis som jag ville! :)

Har tagit jätte många fina bilder men inte hunnit ladda upp de än.

 

Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards