pessica

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Jessi - 25 april 2011 23:08

Ännu en så underbar helg har passerat! Vad händer? Jag blir så galet bortskämd med all denna lycka som finns i mig hela tiden!

Var ska jag börja skriva....

Åkte med mitt hjärta från Sthlm på påskafton och hamnade långt om länge i Borås.. nä där ljög jag.. Fristad faktiskt! ;) Inga pressbyrås runt hörnet men iallfall så var det en så himla bra kväll med två systrar, vänner och en fin kille!

Vi spelade kubb och jag fick inte ner en enda kubb men skit i det för vi vann iallfall!! 2 av 3 hahaha!


Var i Göteborg med mamma och lillasyrran, var verkligen en jätte skön dag och Jenna handla avslutningsklänning! Snyggast på skolan.


Sen var vi på sötaste Lovisas dop. Hon charmar alla! Prästen kom nästan av sig när han såg hennes fina ögon. Stolt gudmor är jag! Ska lära henne allt jag kan!

Va inte orolig Anna!! ;)


Fasen det händer så mycket och allt är så underbart på sitt sätt så jag vet inte hur jag kan få med det här. Ett ord kan sammanfatta hela helgen dock:

LYCKA!   


(Var även på min första hammarby match.... Ljungskile på hemmaplan och jag står på Sthlms läktaren..... förlåt alla! ;) hahaha

Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards