pessica

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jessi - 7 februari 2011 19:24

Dagarna rullar vidare, har kommit på att det är inte så mycket och grunna över. Jag är heartbroken men jag orkar inte gå igenom allt i huvudet åter o åter igen. Det blir man bara trött av. Så kom på att tiden finns ju... tiden kommer lösa allt. Kom och tänka på Smögen sommar och Sofie.. "Det löser sig, det gör det alltid"

Så Im moving on! Det som inte dödar gör en starkare. Nu njuter jag av underbara Dominikanska Republiken! Och räknar ner dagarna tills Syrran dyker upp här! Då blir det enjoy-paradise i 2 veckors tid. Kommer ju bli alldeles fantastiskt!


Att veta att jag har sånt sjukt stöd från alla gör det bara ännu lättare att strunta i det och gå vidare. Det är underbart att veta att så många bryr sig runt omkring. All Kärlek till er!


On the first page of our story. The future seemed so bright.
Then this thing turned out so evil. I don't know why I'm still surprised.
But you'll always be my hero. Even though you've lost your mind.



Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards