pessica

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Jessi - 13 juni 2010 22:40

Jag är så lycklig! Idag när jag låg på stranden kom jag att tänka på det. Med solen som strålar, havet bara några centimeter ifrån, en ipod som spelar alla mina låtar och en massa trevliga människor runt omkring. Tycker det mesta är ljust. Såklart finns det saker som kan bli bättre, som ex. att få lite mer turister till ön, men om man inte tänker på det så är livet härligt nu.

Tänk vad glad jag är att jag träffat Sergio också. Han lyser alltid upp varje dag! Sen ska jag snart åka till underbara Alanya, det kommer till och bli fantastiskt!

Om jag kunde fått ner hela min familj och alla vänner hit så hade allt varit fullbordat :)


Nu ska jag sova!

Gonatt

  





Av Jessi - 13 juni 2010 19:42

Jag har hittat min hund! Den är absolut den finaste i världen. Visade den för Jessica och hennes första kommentar är:

-Den ser ut som du!!


Vet inte riktigt om det är fluffet till päls eller att den är så vit som var orsaken till den spontana kommentaren.... Nu sitter iallfall den som bild utanför kontoret. Så alla nu kan se likheten.. har roat nästan alla där inne.. :)


  

Av Jessi - 13 juni 2010 19:28

Idag har vi varit på stranden all day long! Jag somnade med Ipoden i öronen, lyssnade på underbara Aventura! Kan inte riktigt säga om jag är brun eller röd nu....

Super skön dag iallafall! Har målat naglarna rosa igen, känns bäst med den färgen. Vi ska ta och gå och äta. Men en dag då man gjort absolut ingenting är svår att ta tag i. Sötaste Louiza har kommit tillbaka till oss! Nu är vi fullbordade igen, tre Thassos girls.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards