pessica

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Nyår

Av Jessi - 28 december 2010 21:40

Nu är det en ny dag! Tack gud för det. Igår var jag arg som ett åskmoln!! Fattar inte vad det va, det bara kom över mig. Idag är allt som det ska igen, glad, regnet faller ner och jag ska strax lämna kontoret för idag!

Snart närmar sig nyår och då ska jag på White party med Sergios familj. Ska bli roligt. Känns som att för första gången passar min hårfärg in på temat!


Jul har det ju varit också... Jag har inga kommentarer på det faktiskt ha ha. En by mitt ute i ingenstans där jul inte ens firas utan är bara en vanlig dag. Skulle ta tandkräms tuben en kväll men upptäcker att två antenner sticker upp..... Lyckas att inte börja skrika utan sansad går jag ut och får tag i Sergio. Självklart är det en stor fet kackerlacka som lurar där bakom.

Juldagen spenderas med att vandra runt i skogen och bli visad allt land familjen äger. Jag hade fullt upp och slå ihjäl myggor och inte trampa på nån orm. Lyckan var när vi åkte in till stan så jag äntligen kunde få täckning på telefonen!

Lunch & middag tvingade jag Sergio att äta på Burger King.. efter att ha sett familjens 5 hönor bli 4 under dagen och det serverades kyckling till middag var jag glad för min cheesburgare.

En rätt annorlunda jul och upplevelse jag inte kommer glömma.....


Men innan jul var vi ju på riverrafting! Så jäkla roligt!!

      

 
 
Therese

Therese

31 december 2010 12:22

Jag blir så stolt över dig, kakan!! GOTT NYTT ÅR!

http://thereseo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessi - 12 januari 2014 21:49

Här kommer en års resume av ett fantastiskt år med mycke känslor.   Vi startade året med en efterlängtad resa till Mexico. Underbart att komma åter komma till karibien men tyvärr fick vi inte en jättebra start då det spöregnade i flera dagar.... ...

Av Jessi - 16 juni 2011 23:48

Av Jessi - 16 juni 2011 22:28


Sitter och sorterar alla mina bilder på datorn och lägger över de på min nya hårddisk, kan ju va bra innan datorn bestämmer sig för att lägga ner. Vilket jag tror sker ganska snart. Min kille bygger ihop våra nya sovrumsmöbler, händig kille har jag. ...

Av Jessi - 16 juni 2011 22:24

Av Jessi - 16 juni 2011 22:06

På lunchen idag satt vi och snacka när en av tjejerna fråga lite om mitt gamla jobb ( fasen va konstigt det känns och säga så....) Hon fråga iallfall om vart jag hade varit osv. Sa att jag tillbringat bland annat 6 månader på Thassos. Hon sken upp fö...

Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards