pessica

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Jessi - 10 oktober 2010 22:56

Det är så fina färger ute nu! Höst är det verkligen med alla gula, röda och oranga träd överallt. Så fint! Och snart är det min födelsedag :) Jag tänkte på det igår, jag ser alltid fram emot den dagen... undra när jag kommer sluta med det..


Har varit uppe i Sthlm och vänt. Var tre dagar på dm dagar. Det var över förväntan bra tycker jag. Hade många bra lektioner och fick hälsa på många kända ansikten. Men det bästa av allt var att den bästa THOMAS kom förbi helt oväntat! När jag sitter i matsalen för lunch ser jag nån yra in och ut, och det var han!! Så himla oväntat men så glad jag blev! Vi har ju trakasserat varann på telefon ganska mycke i  sommar så det var så kul att få se honom innan han drar till GC för vintern!

Men vi ses i Alanya i sommar, det är det enda som är bestämt!! :) Sen ska bara Tessan dit ockå så är det suuuper sommar!!


Thomas a.k.a Gandalf i Lord of the Rings!

 

Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards