pessica

Alla inlägg under september 2010

Av Jessi - 10 september 2010 11:14

Väntar på att Louiza kommer in på kontoret så vi kan gå på lunch! Eller bara ta oss härifrån en stund. Det är så otroligt mycket spring och folk på kontoret på dagarna, får ingen arbetsro alls. Jag brukar gå in här på kvällarna och sitta länge då får jag som mest gjort.

Prata med Sergio igår och idag flyger han hem igen från NY. Gud vad jag tjatar om NY! Ha ha. Men jag kan inte låta bli, jag är helt förälskad i den stan. Det finns alltid något att göra. Det passar min rastlösa själ perfekt. Alla är så otroligt trevliga också! Finns inte nånstans man kommer som folk inte hälsar eller frågar hur det är. Underbart!

 Förresten 20 dagar kvar nu.. eller jag räknar från imorn för denna dagen har ju redan börjat så 19 dagar   

  

  

   

     

Av Jessi - 9 september 2010 14:43

Gud jag har så svårt och fokusera! Que paso?! Mitt huvud är inte rikitgt här känner jag. Tankarna är i NYC, hemma och Dominikanska. Sitter med det sista i stägningsrapporten. Måste räkna alla saker vi har här inne på kontoret. Men så plötsligt slår en tanke till mig återigen från någonstans och jag tappar fokus igen. Åhhh skärp dig nu Jessica!!

Btw så har min lilla syster Jenna Penna fått för sig att hon ska anmäla sig till försvarsmakten??! Vad sker??! Vad är det för fel på att bara bli popstjärna eller filmstjärna som alla andra drömmer om.... Jenna lyssna nu, du ska inte ner till nåt farligt land. Glöm det!


Bild från en underbar dag i central park!

  

Av Jessi - 8 september 2010 19:30

Av Jessi - 8 september 2010 16:31

Känns som att Kaos är ett bra ord att använda när man ska beskriva vad som väntade mig här efter tiden i NYC. Vet inte rikitgt var jag ska börja... och jag kan slita mitt hår för många saker. Men jag försöker ta det med ro. Allt löser sig, det gör det alltid. Men om nån sa ta ett plan nu Jessica, det står och väntar då hade jag inte tvekat en sekund. Men 3 veckor.... det ska vi klara. Japp det måste gå.. Nu har jag 1 timma till innan det är dags att besöka Giorgos igen så han kan göra nåt åt min Asta-87-år-rygg.


Jag vill tillbaka till underbara New York!! Fy fasen vad bra jag hade det där!

  

Av Jessi - 7 september 2010 12:35

Tillbaka igen på Thassos... Snart är det hemresa!! Tack gode gud vad jag längtar! Tre veckor kvar i Grekland, jag hoppas att de går snabbare än man hinner blinka. Ska bli otroligt skönt att komma hem!


Och New York City... Vilken dröm. Staden som aldrig sover, folk överallt, lampor som lyser och trafik non stop. Jag älskar den staden. Det var helt fantastiskt. Jag tittade inte på klockan en gång. Njöt bara utav varje stund. Var i central park, såg Yankees spela, tittade på utsikten från Empire State Building, tog båten över till Staty of Liberty. Det var helt otroligt! 10 dagar bara försvann men det var 10 väldigt lyckliga dagar.

Sergio du är så bra och jag är så lycklig med dig! Te Amo


  

      

Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards