pessica

Alla inlägg under juli 2010

Av Jessi - 5 juli 2010 14:02

Jihooo!! Vilken härlig dag! Solen lyser och mina syrror anländer på onsdag!! yey yey yey! Jag suttit på kontoret sen imorse och jag har löst ekonomin och det känns ju helt fantastiskt!

Nu ska vi äta en massa mat på Mesogios jag är super hungrig.

Idag är det den 5 Juli, betyder anniversary! Te Amo mi Vida


  

Av Jessi - 3 juli 2010 09:53

Jaha då har brasilien sumpat sin chans att gå vidare... värdelöst. Vem ska nu vinna VM?? Spanien hoppas jag. Igår skulle vi gå ut en sväng men vi bestämde oss för och bara "vila" en liten stund innan. Det sluta med att jag vaknade upp kl 01.00 och insåg att jag absolut inte skulle ta tag i det och gå ut. Så ikväll ska vi försöka igen. Det är något rock/cover band som spelar nere på Golden Beach. Hoppas mitt ben blir lite bättre innan eller så sitter jag ner helt enkelt! Crap ben!

Nu har Jessica kommit iväg också med bilen efter att vi återigen lyckats att låsa in nycklarna i bilen... stackars Sixt :)


Har hört att det är super fint väder hemma. Tänk er uddevalla nu eller smögen. Gud så fint det är på sommaren!

Gyllene tider, klippor och bad!

  

    




Presentation


Stay beautiful, sunshine

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards